2014. március 11., kedd

Idolm@ster Cinderella Girls - Jougasaki Mika PVC figura előrendelés

Már régóta nem tetszett meg olyan figura, ami számomra ismeretlen karakterről készült, de Mika mégis megragadta a figyelmemet. Már azon gondolkoztam, hogy előrendelem, de amint megláttam az árát, rögtön letettem erről a szándékomról.

Adatok:
Név: Jougasaki Mika
Eredet: Idolm@ster Cinderella Girls
Gyártó: Phat Company
Méret: 1/8 (22 cm)
Megjelenés: 2014. augusztus
Ár: 11.852 yen

Mika igazi vadóc lánynak néz ki és tetszik az öltözködési stílusa, valamint ez a figura is nagyon szép lett. Sajnos a Phat Company nem tartozik a legjobb gyártók közé, ezért sem értem ezt az árat, amit kapott a figura. A talapzata ötletes, de lehetett volna egy picit szolidabb, mert eléggé elvonja a figyelmet Mikáról. Szemmel fogom tartani, mert hátha megjelenés után leakciózzák és akkor normális áron meg tudom venni. Sajnos nekem ennyit nem ér, főleg hogy egy számomra tök ismeretlen karakterről van szó.

Képek a figuráról:






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése