2013. július 28., vasárnap

Nyári WonFes 2013

Végre ez is eljött! Már egy hónapja tűkön ülve vártam a nyári WonFes-t, nagyon kíváncsi voltam, hogy ezúttal mikkel kápráztatnak el minket a gyártók. Sokakkal ellentétben nekem sikerült jó pár figurát kinéznem a következő évre. ^^"

OJ blogján lehet csemegézni a képeket felvonultató linkekből.

Lássuk, hogy mik is keltették fel az érdeklődésemet erről a rendezvényről! ^^

PVC-k:
Steins;Gate - Makise Kurisu (White labcoat ver.) [Good Smile Company]
Azt hiszem nincs túl nagy szerencsém a WonFes limitált+exkluzív darabjaival. Ezt a Kurisu-t is nézegetem már egy ideje, de még nem rendeltem meg. Augusztus 5-ig lehet még leadni előrendelést, szóval addig meggondolhatom, hogy szeretném-e vagy sem.

Magi: The Labyrint of Magic - Morgiana [MegaHouse]
Bár őt már korábban láttam magazin scanneken, azért mégis így volt teljes az élmény. Morgianát nagyon megkedveltem az anime alatt, ráadásul pont a szebb ruhájában van. A normál öltözete túl egyszerű, de így igazán mutatós darab lesz.

Sword Art Online - Asuna (Titania ver.) [Max Factory]
Régóta szeretnék Asunáról egy olyan verziót, ami nem a normál, SAO-s ruhájában van, hanem az ALO-ban látható tündér öltözékében. A Max Factory igazán szép munkát végzett, csak azok a kötelek nem kellenének a figurára. Valószínűleg ebből sem lesz rendelés, ismerve a gyártó árait. Azért már várom belőle a festett verziót.

Shingeki no Kyojin - Eren Jaeger [Kotobukiya]
Ez nem túl sok információ, de legalább a remény szikrája felcsillant bennem. Már annak is örülök, hogy egyáltalán a férfi karakterekből lesz PVC figura. A Koto mostani kiadásait nézve nem hiszem, hogy csalódni fogok a végeredményben. Remélem hamarosan a többi karakter is követni fogja, aki nem Mikasa vagy Rivaille/Levi.

Nendoroidok:
Suisei no Gargantia - Amy [Good Smile Company]
Amy-ről már a téli WonFes kapcsán is írtam, de akkor még el sem kezdődött az anime, csak megtetszett a designja. Azóta megnéztem az animét, ami lehetett volna jobb is, de nekem még így is tetszett. A nendo nagyon cuki és ha jól láttam, akkor a repülő szerkezete mellett adják hozzá a kis mókust, Grace-t is. Kíváncsi leszek az árára.

Shingeki no Kyojin - Mikasa Ackerman [Good Smile Company]
Nem hiszem, hogy Mikasából nagy méretű PVC-t vennék, maximum prize figurát, de ez a nendo tetszik. A legjobban a kiegészítők érdekelnek, na meg a plusz arcok. Egy yandere arc igazán feldobná, és még a karakterhez is illene. Várom már a festett verziót, mert nagyon kíváncsi vagyok, hogy melyik osztag jelét fogják ráfesteni a kabátjára (a kadétokét vagy a Felderítőkét).

Shingeki no Kyojin - Eren Jaeger [Good Smile Company]
Aww, de kis cukker! Kár, hogy belőle nem készült el a festetlen prototípus, de még ennek a rajznak is nagyon tudok örülni. Remélem a GSC-nek lesz elég mersze megcsinálni a 9. részben látott creepy arcát. A nendo arcán még jól is nézne ki, hiszen a mérete miatt nem lenne bonyolult megfesteni. Sajnos van egy olyan érzésem, hogy a normál és mérges arc mellé egy fura, csavart szemű arcot fognak adni. De ne legyen igazam!

Figmák:
Shingeki no Kyojin - Mikasa Ackerman [Max Factory]
Nagyon jól néz ki, de mivel nem vagyok egy nagy figma gyűjtő, ezért valószínűleg maradok a nendo változatnál.

Shingeki no Kyojin - Eren Jaeger [Max Factory]
Az arcát még ilyen kis méretben is remekül eltalálták és még a csatlakozók sem annyira feltűnőek. Erenre is ugyan az vonatkozik, mint Mikasára, inkább a nendo-t venném meg belőle.

Lesz mire gyűjtenem az elkövetkezendő évben, pedig azt hittem, hogy egy időre leállok a figura gyűjtéssel. Az vigasztal, hogy erre az évre már csak pár rendelésem van, úgyhogy mehet a spórolás. Kurisu esélyes a rendelésre, de őt még karácsonyra kikönyöröghetem magamnak.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése